Tietoja minusta

Oma valokuva
37-vuotiaan lastentarhanopettajan ajatuksia ja elämää. Harrastuksina juokseminen, puutarha, sisustaminen ja ruoanlaitto. Asiaa ainaisesta laihduttamisesta ;)

tiistai 19. toukokuuta 2015

Kevätsuudelma

Eilen meidän pihalle muutti pikkuruinen koristekirsikkapuu "Kevätsuudelma".


Oli todellakin rakkautta ensi silmäyksellä, kun näin hänet ❤️ Olin kuitenkin hullu, ja jätin ostamatta, vaikka hintaa oli vaivaiset pari kymppiä.

Nyt on virhe korjattu, ja pikkuruinen puu on löytänyt paikkansa pihaltamme :)

Aika "rimpula" se on vielä, mutta siitä pitäisi kasvaa ihan kunnon kokoinen puu.





Ei malttais odottaa ensi kevättä, kun tämä ihanuus kukkii meidän pihalla! On se vaan niin suloinen. Eipä paljon lenkkeilyt kiinnostanut, kun sai paiskia pihahommia ihanassa auringonpaisteessa :D

Maanantai ohitettu. Mukavaa viikkoa kaikille! :)

8 kommenttia:

  1. Onpa kerrassaan kauniit kukat. Tuo puutarhanhoito on kyllä hyötyliikunnan parhaimmasta päästä. Minä ajelutin ruohonleikkuria sunnuntaina ja vähän tyhjensin kukkapurkkeja. Puutarhakausi on alkanut siis täälläkin, mutta vielä hieman vähäisellä volyymilla. Kyllä se tästä vielä käynnistyy, kun saadaan työjutut ja muut pois päiväjärjestyksestä. Lupasivat muuten kivoja kelejä loppu viikolle...

    VastaaPoista
  2. Kaunis puu ❤️ Aurinkoisina päivinä onkin ihan parasta pihahommien teko :) Mukavaa tiistaita ❤️

    VastaaPoista
  3. Kaunis puu! Meilläkin on kirsikkapuu, mutta siihen tulee ihan erilaiset kukat.

    VastaaPoista
  4. Onpa kaunis, aivan ihana puu. Nuo kukat ovat satumaiset!

    VastaaPoista
  5. Ihana! Minua on nyt kolme vuotta harmittanut, että jätimme pari vuotta vanhan kirsikkapuun vanhan kotimme pihaan. Itse sen sinne istutimme lahjaksi saatuamme ja luultavasti olisi kestänyt vielä siirron, mutta sinne jäi :(.

    VastaaPoista
  6. Ihana, kyllä sun kelpaa!

    Mä olen aina haaveillut omasta pihasta ja omenapuista, mutta elämä meni toisin. Haa, pitääpä kirjata toikin juttu unelma-listalle ;)!

    ILoa viikonloppuun muru!

    VastaaPoista
  7. Ihana, kyllä sun kelpaa!

    Mä olen aina haaveillut omasta pihasta ja omenapuista, mutta elämä meni toisin. Haa, pitääpä kirjata toikin juttu unelma-listalle ;)!

    ILoa viikonloppuun muru!

    VastaaPoista