Tietoja minusta

Oma valokuva
37-vuotiaan lastentarhanopettajan ajatuksia ja elämää. Harrastuksina juokseminen, puutarha, sisustaminen ja ruoanlaitto. Asiaa ainaisesta laihduttamisesta ;)

maanantai 23. maaliskuuta 2015

Ensitreffeillä

Voi tätä kutkuttavaa tunnetta. Olo on kuin ensitreffeille olis menossa. Mies työreissulla 13 päivää, ja tänään taas nähdään ❤️



Tietenkään asiat ei menny niinku Strömsössä... Tarkotus oli tänään hakea matkalainen Helsingistä, mut kuopus tietty alotti aamuyöllä oksentamaan. Appiukon oli tarkotus olla lasten kanssa sen aikaa, ku mä oon hakureissul, mut hän saikin lähtee ajelemaan.
No, kohta ovat jo matkalla Helsingistä kotiin :)

Tästä päivästä tuli sit ylimääräinen puuhailu- ja siivouspäivä. Poika oksentelee vähän välii, ja torkkuu. Mä olen saanu laitella kämppää kuntoon. 

Päivä menee ilman liikuntasuorituksii, mut ruokailut on helppo hoitaa kotona oman aikataulun mukaan.

Tänään aamupäivällä nautin juhlabrunssin ;D En oo tainnu pian kolmeen viikkoon syödä yhtään leipää. Tänään päätin vaihtaa aamupalarahkan ja lounassalaatin ihanaan Reissumieheen.



Oli kieltämättä aika hyvää kahvin kanssa. Välipalaksi protskupatukka. Vielä olis salaatti ja iltapalarahka ohjelmassa.

Olin aika tyytyväinen itseeni, että pystyin jättämään leivän puputtamisen yhteen leipään. Yleensä just leipä on mulle se kompastuskivi, jota sorrun runttaamaan kaksin käsin :P

Loppupäivän omistan odottamiselle :) Kynttilät viritetty; enää kolme tuntia ja perhe yhdes koos ❤️


Ihan paras päivä ❤️ (yrjöstä huolimatta).

6 kommenttia:

  1. On kiva lukea, että miehen kotiinpaluu tuntuu hyvältä...voisihan se olla toisinkin. Ja kotiinpaluu on varmasti sille toiselle osapuolelle mukavaa, kun tietää, että koko perhe odottaa ja on tervetullut. Teillä alkaa vaihteeksi taas yhteinen arki. Ja yrittäkää muut pysyä terveenä, vaikka kyseisen taudin riehuessa, se voi olla melkeinpä mahdotonta...T: Satu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kotiinpaluu on kaikille kiva juttu :)
      Ite sairastuin kesken työpäivän eilen. Tosin mulla alkoi kurkkukipu, yskä ja kuume, eikä se oksutauti.

      Poista
  2. Kiva kun sait miehen kotiin :). Toivottavasti vatsatauti helpotti jo! Täällä jännätään kun tyttö kyläili eilen paikassa jossa on nyt myös vatsatautia kuulemma! Saa nähdä sadaanko mekin se tänne nyt :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vatsatauti on toistaiseksi jättänyt muun perheen rauhaan. Ite oon nyt sit kuumeessa :(

      Poista
  3. Ihania onnenhetkiä perheen pariin <3 Pikaista paranemista oksutaudista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oksentaminen kesti vain yhden päivän. Luojan kiitos :)
      En muistanutkaan, kuinka raskasta on olla kuumeessa. Oon maannu nyt vuorokauden sängyssä :P
      Toivottavasti ei ainakaan enää oksennustauti ala :D

      Poista