Tietoja minusta

Oma valokuva
37-vuotiaan lastentarhanopettajan ajatuksia ja elämää. Harrastuksina juokseminen, puutarha, sisustaminen ja ruoanlaitto. Asiaa ainaisesta laihduttamisesta ;)

tiistai 3. helmikuuta 2015

Uudet Asicsit <3

Mikä oliskaa parempi tapa lisätä liikkumismotivaatiota ku vanha kunnon välineurheilu ;) Voin myöntää, et kaapeista löytyy juoksu- ja jumppavarusteita sellane määrä, jotta vois kuvitella mua suuremman luokan urheilijaks.

Tarve tän kertasel hankinnalle syntyi yllättäen lenkkikaverini ehdotuksesta.
Jotenkin hän sai mut uskomaan, et mäkin TARVIIN uudet juoksulenkkarit :D
Ja eipä juuri mitään ollu enää tehtävis, ku netistä löytyi huipputarjous...

Paikallisessa urheiluliikkeessä 169€. Runforestista 80€ sisältäen postikulut!
Voin kertoo, et köyhä ei ikävä kyllä voi tällä kertaa tukea kivijalkaliikettä.




Oon ollu uskollinen Asicsien käyttäjä jo vuodesta 2008, joten jotain kummaa sais tapahtuu, että vaihtaisin johonkin muuhun  merkkiin. Tän hetkiset kengät on ollut GT-1000-sarjaa. Välillä oon vaihtelun vuoks käyttänyt DS Trainer 17-lenkkareita.

Nää uudet beibet on DS Trainer 19.
Se oli ulkonäön suhteen rakkautta ensisilmäyksellä <3



Lenkkarit tuntui hyviltä jalassa, vaikkakin on erilaiset ku vanhat Trainerit. Näissä on "uutuutena", että saumoja on paljon vähemmän. Päälliosa oli tosi kivan tuntunen, kun se oli joustavaa materiaalia, ja todellakin saumaton. Ei hiertänyt, puristanut tai mitään muutakaan epämiellyttävää. Tosin mun leikattu jalka on tuntunut jo muutaman viikon aika järkyltä. Asiaa ei parantanut "Buranattomuus", joka johtui siitä, että olin jo päättäny, etten lenkkeile tänään.

Työpäivän ja jäähallikuskausten jälkeen olin nääs nii väsyny ja nälkäne, et sorruin pieneen (as if) ahmimiseen. Olo oli ku syöttöporsaal, ja meinasin pyhittää koko illan työsuunnitelmille ja telkkarille.
Seiskan jälkeen nautittu kahvikupponen piristi sen verran, et kasilta huomasin olevani täysissä lenkkitamineissa. Radio pauhaamaan ja lumihankeen juoksemaan. Melkonen lumisade!

DS Trainerien luvataan olevan vauhdikkaaseen juoksuun... Tarvisko reklamoida? :P



Nyt nukkumaan; kello soi viideltä. Ihanaa ;)

2 kommenttia:

  1. Makeet on menopelit!!! Ja kyllä sä vaan lähdit vielä jäähallireissun jälkeen liikkeelle. Hyvä Suvi!!! Mulla olis juoskulenkin paikka tänään...ans kattoo ny...:(
    T: Satu

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvät juoksusäät näyttää ainakin jatkuvan :) Mulla on toi toinen pohje/sääri nii kipee, et tähän päivään saa luvan riittää vaa koiranpissatuslenkit :(
    Ehdin aamulla tehdä pienen lisävarustetilauksen juoksuharrastukseen ;) Joo, mun piti säästää :D
    Mut ostoksesta lisää ehkä jo huomenna.
    Tsemppiä lenkkeilyyn! Tulee siitä vaan nii hyvä mieli, ku lähtee, vaikkei tekis ees mieli :)

    VastaaPoista